4.04.2011

Up-to-date

Zo...vandaag heb ik zomaar 11 (en met deze erbij 12) berichten geplaatst op mijn kersverse Blog. Ik ben nu helemaal up to date en ga m'n blog vanaf nu bijhouden en met de komst van iedere nieuwe Doedel / creatie updaten. Als je de voorgaande berichten in de juiste volgorde wil lezen, klik dan onder 'Archief' op April en begin onderaan met lezen. Enjoy!


Today I posted 11 (and with this one added 12) posts on my brand new Blog. I am totally up to date now and will update my blog each time a new creation is made. If you want to read my previous posts in the correct order, click on April under 'Archief' and start reading up from the bottom. Enjoy!

3 opmerkingen:

  1. Ha Marloes!

    Wat makse leuke knuffels! Leuk det we elkaar zoe een bietje kinne volge! Alles good in ut Zuiden?

    xxx Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zus,

    Ik verwacht toch zooo'n ontzettend leuk verjaardagscadeautje dit jaar hé (a).

    Zoals ik al zei, je site is echt tof! Erg leuke hobby.
    Snel datumpje prikken voor een bezoekje aan Maastricht (periode: 25-04 / 6-05). Dan wil ik ook een cuddly toy maken!

    Kussie, zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Evy: Thanks. Ik bun eine groete fan van dien creaties. Ech ontzettend moei gemak allemaol! Heej in 't Zuuje is ut good, ik mis allein ut zunke nog. Ik kiek oet nao dien nieuwste creatie :)

    @ Ine: Det kump gans good. Ut idee is d'r al, allein de oetvoering nog (ik probeer dich neet nieuwsgierig te make huur ;). Kom maar met Pasen?!

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen